میزان موفقیت ایمونوتراپی برای سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که توسط بیمارستان بیماری های نفرولوژیست Shijiazhuang شرکت کلیه معرفی، سندرم نفروتیک می تواند در هر سنی رخ دهد اما در کودکان شایع است، و این بیماری یک پیوند نزدیک با سیستم ایمنی غیر طبیعی. سلول های بنیادی تنها می تواند کمک به درمان بیماری کلیوی ناشی از اختلال سیستم ایمنی. اگر شما از این روش درمانی شنیده باید می خواهند بدانند که میزان موفقیت ایمونوتراپی برای سندرم نفروتیک.

سندرم نفروتیک

اولیه، ثانویه و به ارث برده: با توجه به علل، سندرم نفروتیک (NS) به سه نوع تقسیم شده است. اولیه N متعلق به بیماری های گلومرولی اولیه و شرایط بسیاری است که می تواند باعث از قبیل بیماری تغییر حداقل، مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو، گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال، نفروپاتی غشایی، و غیره. NS ثانویه را می توان با نفریت پورپورا، نفریت لوپوس، نفروپاتی دیابتی، و غیره ایجاد می شود.

مهم نیست که چه علت مستقیم از سندرم نفروتیک، که اغلب توسط رسوبات از کمپلکسهای ایمنی و واکنش های التهابی در سرزنش NES همراه است.

نفروتیک سندرم کمک سلول های بنیادی درمان آثار چگونه؟

سلول های بنیادی ایجاد می شود که در درمان اختلالات کلیوی نسبت به بیماری ایمنی بدن تمرکز می کنند. از طریق حفاظت از سیستم ایمنی، سلول های بنیادی می تواند عملکرد کلیه و فیلتر کردن بافت تعمیر NES ساختار چوبکاری باقی مانده محافظت می کند. در نهایت، تنظیم ایمنی بدن اعمال می شود برای عادی سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از عود سندرم نفروتیک. بنابراین، بیماری کلیوی می تواند ریشه درمان می شود.

میزان موفقیت ایمونوتراپی در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

از آنجا که ایمنی درمانی است به منابع طبیعی است که عوارض جانبی کمتری است. تا کنون، میزان موفقیت خود را 85٪ ~ 90٪ .It می گویند، اکثر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند درمان بهبودی بزرگ دریافت کنید. البته، به منظور افزایش اثر درمانی، برخی از درمان های کمکی نیز اعمال می شود.

اگر شما میخواهید بدانید که یک برنامه درمانی دقیق و میزان موفقیت آن بیمار خاص، شما نیاز به ارسال گزارش آزمون خود را، شرح بیماری بیماری kidney-support@hotmail.com. بنابراین، کارشناسان کلیه در اینجا شما را در عرض 48 ساعت پس از تجزیه و تحلیل مورد پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1580.html





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، سلول های بنیادی، درمان Naturopathy ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: